Friday, October 28, 2011

Hari kedua..paper yang kedua..(^_^)

Alhamdulillah...tak pernah lupa bersyukur pada Allah..Ya Nur, yang menerangi hati dengan cahaya ilmu..selawat setinggi gunung seluas lautan buat seorang insan yang kamil..insan yang meninggikan syiar Islam dan memartabatkan ilmu..

Paper kedua untu hari yang kedua..bermakna ada 6 hari dan 6 paper lagi menanti..setiap paper ada kisah, rasa dan kepuasan tersendiri.Paper pertama menjadi pengajaran untuk aku menjawab lebih baik lagi untuk paper kedua, dan alhamdulillah aku merasa kepuasan ketika menjawab paper kedua..tapi tak bermakna aku gagal untuk menjawab paper yang pertama..jawapan telah isi pada setiap soalan, tapi aku tak merasa puas pulak..emm hati mula rasa risau, tapi tawakal pada Allah itu utama..aku menilai pada usaha tetapi aku tak kan pernah lupa pada Allah Ya Baarik..perancangannya lebih utama...

Dan esok..paper ketiga "METODOLOGI PENYELIDIKAN"..(^_^)..jom sahabat kita buat yang terbaik..jangan mudah mengalah dengan rasa malas dan mengantuk..banyakkan berdoa pada Allah dijauhkan daripada sikap pelupa dan malas.ada 6 paper lagi menyusul..ayuh bangun..hehe

Good luck pada semua..buat yang terbaik sehabis mungkin..ikhlaskan niat..jawab exam untuk julang agama Allah..biar orang lain tahu.. MUSLIM JUGA PANDAI DAN BIJAK!!!! (^_^)



No comments:

Post a Comment